Tenerife, Dag 6, 7: Callao Salvaje, Dusseldorf

25 januari 2018 - Callao Salvaje, Spanje

De laatste dag op Tenerife was een rustdag. De zon schijnt hier tenslotte de hele dag en we besloten de bus te nemen naar Los Cristianos. Toeristischer kan het niet, maar er zijn veel winkeltjes met toeristen. Kortom gezellig druk. Echter bij de bushalte waren veel mensen, maar geen bus. Dat vonden we toch een beetje zonde dat wachten. Daarom snel koffie in het dorp en mooi wandelen naar Playa Paraiso via de kustlijn. De playa is toeristisch met veel hotels en bijna GEEN winkeltjes. Callao Salvaje is dus veel leuker. Bij Jeroen en Paula op het dakterras

's Avonds ons galgenmaal bij Jeroen en Paula. Het is leuk dat je hier op het dak in januari kunt bbq-en. Jeroen had als carnivoor weer flink vlees ingeslagen, dat we hebben geroosterd onder de toeziende ogen van hun dieren: Papegaaien, leguaan, parkieten, kat (Zorro), cavia en hond (Alfie). Ze leven allemaal op het dak in een soort dierenkas.

Jeroen met PapegaaiDe volgende dag redelijk vroeg op om om 11:00 het vliegtuig naar Dusseldorf te kunnen halen. Heel relaxed en handig zo'n treinverbinding naar Arnhem.

1. Paul:
    29 januari 2018
    Mooi einde:bbq in januari!
    Groetjes
    Op naar de next journey