Tenerife Dag 2: El Roque

20 januari 2018 - Arona, Spanje

Paula had het zo georganiseerd, dat ze vrij had van haar baan in opleiding op een heuse onderzeeër (zie later). Met de Clio (die toch vijfdeurs bleek!) op pad en de hoogte in de richting Mirador de Centinela.

Paula, Jeroen en TonyVanaf hier heb je een mooi uitzicht  op het zuiden van Tenerife en ervaar je hoeveel mensen er intussen wonen, want in het zuiden staat nauwelijks wind en de zon schijnt er overvloedig. We zijn tegenwoordig allemaal zo'n beetje geblesseerd: Tony een zere knie, Jeroen een zere onderrug, Dick een zere voet en Paula verder ok. Kortom een korte wandeling over vlak terrein is mogelijk voor al die vijftigplussers.

Jeroen had een mooi restaurant ontdekt in El Roque, San Miguel de Arona. Personeel is vriendelijk en de chef maakt er mooie gerechten. Jeroen had leuke voorgerechten en een rundbeen stuk uitgezocht. Van dat been konden we stukken vlees snijden en apart gasgrillen. Tony aan het voorgerecht Inclusief de wijn allemaal heel gezellig en het moet gezegd: heel goedkoop. Voldaan en vooral gevuld met veel vlees ging het weer bergafwaarts richting Callaomar, waar de maan klimmende was en de sterren toch wel even wat helderder schijnen dan bij ons.