06 via Den Haag naar Huis

1 februari 2022 - Nijmegen, Nederland

Vandaag onze vertrekdag. Brigitte had aangekondigd om om tien uur voor de deur te staan. Dus bijtijds op voor ontbijt en om bloemen te halen voor broer en schoonzus. Buiten is het inmiddels minder winderig, maar wel nat.
Brigitte is op tijd we kunnen de auto nu voor de deur zetten om te laden. Het gaat allemaal vlot. Op weg naar Den Haag rijden we in Wassenaar nagenoeg weer langs Voorlinden. Verderop volgen we de bordjes Kijkduin; zo kom je goed uit. Het valt weer op hoe groot de Hofstad is.

Klokslag elf zijn we op onze bestemming. Het is fijn om elkaar na zo’n lange tijd weer te zien. We praten bij en gaan lunchen in het vernieuwde winkelcentrum, waar J&R kind aan huis zijn. Het is net zoals thuis, iedereen kent elkaar.

Rond halfvier te koets naar Nijmegen via de nieuwe A4 en de Beneluxtunnel. De rit verloopt voorspoedig, ondanks de vrachten vrachtwagens die hier rijden. Tegen vijven thuis. Alles staat er nog. We kijken terug op een gevarieerde vakantie, waarin van alles te beleven viel: zon, zee, vis, kunst en wind samen met vrienden en familie.

1. Zus Elly:
    1 februari 2022
    Mooi dat jullie het hebben kunnen combineren met een bezoekje aan Joop en Robin en samen zijn wezen lunchen in de " Mondriaan" ? Ik heb mooie herinneringen aan den Haag . Zo,n mooie stad; veel gefietst gewandeld met de bus en tram dwars door de stad gefietst door de duinen, richting Scheveningen en ook naar Delft en Leiden. Prachtige steden. Ik denk er vaak aan terug. Fijn dat jullie weer ( heel) thuis zijn. En bij kunnen komen van een stormachtige week. Dank lieve broer en zus voor de mooie reis verhalen en de prachtige foto's. Ik heb weer genoten. Liefs zusje.
  2. Emely:
    1 februari 2022
    Ik sluit me bij jouw reactie over de mooie reisverhalen en prachtige foto’s aan, Elly! En ook fijn dat jullie weer en wind doorstaan hebben en veilig op Kerkpad #95 merkten dat alles er nog stond. Kennelijk was de storm hier iets minder heftig. Tot de volgende vakantie…….of eerder 🎹🎻☕️☕️