Tenerife Dag 1 Reis naar Callao Salvaje

19 januari 2018 - Callao Salvaje, Spanje

Een korte vakantie, gewoon om wat zon op te doen en om naar Jeroen en Paula te gaan die op Tenerife wonen. Dit keer hebben we er voor gekozen om heen over Eindhoven en terug over Dusseldorf te vliegen. Het voordeel is dan vooral dat je NIET 's nachts ergens hoeft te vertrekken of aan te komen. Met de trein zijn beide plaatsen goed te bereiken, al was het nog wel even een ding of treinen na de storm van de dag ervoor wel gingen.

De reis heen verliep voorspoedig (beetje arrogant Transavia personeel). Het venijn zat hem echter in de staart: De autoverhuurder INTERRENT kende een lange rij en daarmee duurde het anderhalf uur voordat we aan de beurt waren. Vooral het gediscusieer over extra verzekeringen, een borg op de volle tank en het schoonmaken van de auto wekte veel wrevel bij de klanten en ook bij ons. Volgende keer gewoon weer Europcar, 't is wat duurder, maar dan heb je ook geen gedoe.

Uiteindelijk reden we in onze Clio naar ons appartement Callaomar, dat op een steenworp afstand van Jeroen en Paula ligt. Een heel rustig appartement, waar alles, en dat is belangrijk, WERKT. Bij Jeroen en Paula op het dakterras

Jeroen en Paula waren geduldig in het ons opwachten en hadden thuis een lekkere maaltijd bereid, want een beetje hongerig van dat wachten word je wel. Een beetje uitgeput, maar vol verwachting te kooi.

1. Niesje en Dick C.:
    29 januari 2018
    Beste DC & Tony,
    Het was héél leuk om jullie reisverslag te lezen.
    We hebben jullie bezoek heel gezellig gevonden.
    Uit al jullie belevenissen komt duidelijk naar voren wat het zo lekker maakt om in de wintermaanden op Tenerife te zijn. Paula en Jeroen hebben vast geen heimwee naar Holland.